Departamento Lingua Galega, EDLG e Biblioteca.

miércoles, 6 de abril de 2016

SALGUEIRO

SALGUEIRO SALIX BABILONICA


1-10 marzo  /  3- 12 setembro

O salgueiro está dedicado a 

Icía puxo a música e Borja voz a un fragmento da novela A esmorga.



[...]
-
-Si, señor, si; os mesmos. O Juan Fariña e o Eladio Vilarchao, que están aí nos papeis, son o Bocas e o Milhomes polos alcumes, que é como aquí nos coñecemos todos e que non ofenden a ninguén, porque Xan e Aladio poden ser calisquera, pero o Bocas e o Milhomes só poden ser os que son, do mesmo xeito que eu son Cipriano Canedo e me chaman o Cibrán ou o Castizo, como vostede goste, pois o meu pai tiña un castizo para servir porcas, con licencia... Anque tamén me chamen o Tiñica e o Puchapodre, porque de rapaz                                                                               tiven a tiña, que me durou ata mozo, e                                                                                 andaba coa gorra moi apegada...
                                                                          -
                                                                          - Non, señor non; só era para írmonos                                                                                   entendendo, pois xa me vou deprocatando                                                                             que vostede non é de aquí...
                                                                          -
                                                                         [...]

                                                                        Eduardo Blanco Amor, A esmorga


No hay comentarios:

Publicar un comentario