Departamento Lingua Galega, EDLG e Biblioteca.

miércoles, 30 de marzo de 2016

PRADAIRO



PRADAIRO
ACER PSEUDOPLATANUS

11-20 abril  / 14-23 outubro

O noso pradairo está dedicado a
MARIA LADO




cuqui é pequeno de máis para ser un osiño de peluxe

e cáelle o naris
por iso non lle gusta ir á lavadora
nin que mamá o colgue a secar polas orellas
ademáis
bótame de menos durante o centrifugado
          e eu a el                       ¿e se lle doe?
         as orellas          ¿e se lle doen as orellas das pinzas?
         ou estar só tanto tempo na trandeira

e eu a el     sobre todo hoxe que é luns e ti estás tan lonxe
así que o meto húmido debaixo das sabas
e apértoo
para que non chore máis que eu sexa xa grande
que me gusta porque sei que me quere pequeno
como só poden querer os osiños os nenos
que lle perdoan ata a dor das pinzas
como sei que ti e eu nos queremos

María Lado,  casa atlántica casa cabaret






Aquí vos deixamos co argalleiro das letras, Álvaro -á guitarra- e coa argalleira, Carmen - voz- para que gocedes do poema " Cuqui".

No hay comentarios:

Publicar un comentario