Departamento Lingua Galega, EDLG e Biblioteca.

miércoles, 30 de marzo de 2016

FREIXO

FREIXO
FRAXINUS EXCELSIOR

25 maio- 3 xuño / 22 novembro- 1 decembro

O freixo está dedicado a
RAMÓN CABANILLAS.

RAMÓN CABANILLAS


Encomenda”

A ti, miña muller, arca pechada
que no seu fondo garimoso encerra
o que me queda santo sobre a terra,
van estes versos de visión dourada.

Eles diranche que, ó través da vida,
sempre, sempre miña alma soñadora
pideulle a Dios que na postreira hora
cerre os meus ollos esa man querida.

E neles vai, paxaro cara ó niño,
agardando que o colla con cariño,
este meu rogo que a visión compreta:

Quero na lousa que me dé sosego
esta palabra que ten luz: "Gallego"
e esta palabra que ten ás: "Poeta".
Ramón Cabanillas, Vento mareiro


Sofía e Elvira ( música) e Daniel ( voz) interpretaron o poema " Encomenda" de Vento mareiro.


No hay comentarios:

Publicar un comentario